Glaaaaad!

Var och tittade på en lägenhet igår, och jag fick den! Gillar den jättemycket. Ska bli så skönt att äntligen ha ett riktigt kök. Känns verkligen kanon!
Så idag är jag glad. Kunde inte somna om när jag vaknade 7:30 imorse. Så det var bara till att kliva upp!
Jag måste ju flytta på en vecka nu. Hoppas att jag hinner fixa allt bara. Får lite småpanik. Men det ska nog kunna lösa sig.
Nu sitter jag och fixar med lite papper och söker jobb. Sen ska jag fixa Lenas iPod med låtar så hon blir glad!
Solen skiner så det är verkligen en underbar dag!
Sara ska bjuda på kycklingsallad till lunch. Gott!

Måste berätta en hemsk sak också!! Inatt när jag och Annika skulle sova så märker jag hur någon lyser in med en ficklampa. Och jag såg klart och tydligt hur det stod någon utanför fönstret. Jag blev verkligen livrädd!! Kändes helt sjukt att någon stod där utanför.
Fick panik och låg stel som en pinne i sängen.
Helt plötsligt fick jag ett sms. Blev livrädd för ljudet av den. Men då avdamatiserades allt lite. Så då vågade jag gå ut ur sovrummet och titta ut genom fönstret om det var någon där ute. Men kunde inte se någon. Så då somnade jag tillslut. Skönt!

Och idag är man uppe med tuppen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!

Kommenterade din bdb nyss..

Vet inte om du kommer ihåg mig då du och nån till jbbade inne i stan när jag skulle prata med yvonn och en tjej från arbetsförmedlingen :)



Värden är bra liten :)

2009-04-24 @ 20:52:58
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0