Fokusering!

Försöker fokusera på sånt som gör mig glad och sånt som jag brinner för! Orkar inte tänka på saker som är jobbiga.
Så inredning är största grejen för tillfället! För på torsdag flyttar jag till min nya lägenhet. Då ska det bli personlig prägel så det skriker om det!
Hittade precis ett par helt underbara fotöljer på blocket. De var rätt gräsliga egentligen, men de skulle kunna bli jättesnygga i rätt kombination. Jag tänker mig de två och två helsvarta fotöljer som ser ungefär likadana ut. Så ett svart runt bord. Det skulle kunna bli jättesnyggt att ha i köket. I stället för det traditionella köksbordet i furu. Nej usch, sånt gillar jag inte! Tyvärr så finns de där storlarna i Örnsköldsvik. Så jag får vinka hejdå till dem. Men förhoppningsvis kommer det fler chanser. Får hålla utkik på blocket och secondhandbutiker. Kan ju komma in något som jag gillar!
Om någon av Er blev intresserad av fotöljerna så finns de här!


Kommentarer
Postat av: Angelica

I can help you :)

2009-04-29 @ 00:24:22
Postat av: LindaBredell

Du måste ta kort på lägenhetens alla vinklar när den är tom och sen ta kort den du börjar fixa lite ;D

2009-04-29 @ 01:49:51
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0