En stressklump i min mage.

Var på basket igårkväll. Var en sjukt spännande match! Har nog aldrig känt mig så inne i en match som igår. Dock är jag ju inte en sån som ställer mig upp och skriker som en galning. Som tur är! Sundsvall vann i alla fall mot Norrköping!

Jag är otroligt stressad över allt nu. För jag hann inte få reda på i tid om jag fått ny lägenhet eller inte. Så nu kunde jag inte säga upp mitt bredband, vilket betyder att jag kommer att få betala det till sista juli! Vilket är två månader extra än vad jag kommer att bo här. Känns väldigt jobbigt..
Vart jag ska bo om två månader är väldigt osäkert. Om jag inte hittar en lägenhet kommer jag bli tvungen att flytta hem till mina föräldrar ett tag.. Vilket jag inte alls känner för. För om jag väl flyttat dit så känns det inte så lockande att flytta upp hit igen.
Jag önskar bara att allt kan lösa sig! Det är inte alls kul att gå runt och vara stressad hela tiden. Det tär otroligt mycket.
Men om det är något jag lär mig så är det att man aldrig ska göra något för att man är kär. Men jag har helt och hållet mig själv att skylla. Ibland är jag för impulsiv. Men jag ville verkligen flytta till Gbg för att Annika skulle flytta dit.
Men nu får jag skärpa till mig och fokusera på mig själv och inte låta någon tjej försöra min fokus. Men man får ändå inte det man vill ha om man kämpar till 100%.
Nu ska jag inte sitta här och vara bitter!

på något sätt kommer allt lösa sig! Längtar till den dagen. Så jag slipper känna den här klumpen i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0