Du som tog mitt hjärta.

Har blivit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna. Så nu är det väl dags igen då!
Har ju faktiskt inte blivit så mycket internet-tid alls de senaste dagarna. Har haft fullt upp!
I måndags var jag som sagt i Härnösand. Var en del väntade föreläsningar, men också en del oväntade.
Som när en tjej står där och kommer med frågan: Vad är en blogg?
Ja, då blev det ett föredrag om bloggar. Frågan läser någon här Blondinbellas blogg kom också. Dessvärre vågade jag
inte riktigt räcka upp handen.. Så det var endast Harriet som gjorde det. Men inte så konstigt kanske att ingen annan
läst hennes blogg med tanke på att de flesa där var 50+. Kanske läser de bloggar, men blondinbellas är nog inte
riktigt deras grej.
Dagen gick rätt fort i alla fall! Bussresan hem var rätt hemsk i början. Men sen fick jag byta plats och sätta mig bredvid
Robin. Då blev det bättre. *Skratta*
På kvällen kom Annika över. Jag lagade middag och senare kladdkaka. Som blev väldigt god!! Har nog aldrig ätit en så god kladdkaka förut! Hade marabou daim i den!
Igår så mådde jag inte så bra, så det blev inge jobb. Men sen på kvällen hade huvudvärken försvunnit. Så det blev middag på biteline! Alltid lika trevligt.
Sen så tittade jag på showen som Sandra var med i. Superbra verkligen! Gillade budskapet!
När jag var påväg hemåt fick jag veta att Dragons hade vunnit över Dolphins. Så då blev jag riktigt glad! Nu är det final som gäller. Borde ju bli nån hemmamatch. Självklart kommer jag gå på den om jag kan!
Idag så har jag jobbat. Bara jag, Harriet och Emma på jobbet.. Så var lite halvsegt. Inte för att de är tråkiga eller så! Men det är lite mer liv och rörelse om det är fler där! Fick sms av Lill-Sara om en lunchdejt. Självklart var jag på!
Så vi lunchade på mcdonalds. (Min ranson av kött varje vecka..)
Sen jobbade jag vidare tills kl. 17.
Nu har jag ganska precis kommit hem. Ska laga lite mat. Sen blir det att städa och packa.
Imorgon ska jag åka hem till min familj. Jag hoppas på fint väder och ingen snö!
Har inte varit hemma hos dem ordetnligt på 4 månader!!!
Ska bli skönt att få lite distans till allt också. Bara tänka på mig själv och min familj. Inte alla oroligheter runt omkring!

(Kladdkaka. Goooott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0