Du får inte riva mina murar.

Var ett tag sen jag skrev något sist nu! Men har haft ganska fullt upp de senaste dagarna.
Har också mått rätt dåligt så har inte riktigt känt för att sitta här och skriva.

Kom upp till Sundsvall igen i tisdags. Blev rätt less när jag såg all snö som finns kvar här. Är absolut inte vår!
Jobbade några timmar. Sen så gick jag och Annika till ICA i Nacksta och handlade lite grann. Sen blev det god middag.
Igår så hade jag jätteont i magen, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Låg mest och tittade på L word hela dagen.
Idag har jag också varit hemma från jobbet. Sen så kom Linda hit kl. 14. Jag lagade middag till oss efter att vi varit på ICA och handlat lite.
Sen vid kl. 18 åkte jag iväg för att titta på en lägenhet. Föll direkt för den. Verkligen välplanerad! Så jag vill ha den! Hoppas på att det blir så också. OM det blir så har jag inte alls lång tid på mig att packa! Så känner mig lite stressad!
När jag hade kommit hem så kom Sandra och Charlien och hämtade mig och Linda. Så åkte vi till Bredsand för årets första dopp. Var dock bara Sandra som badade lite. Vi andra kände inte att det var så lockande när snön till och med låg kvar på stranden! Så vi skrattade bara åt en huttrande Sandra!
När jag och Linda sen kom hem så tittade vi på Pleasentville. Jättebra film! Om ni inte sett den borde ni göra det tycker jag!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Tänkte börja jobba kl. 10 imorgon.
Är jättetrött!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! Fagert ;)

2009-04-17 @ 15:16:17
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com
Postat av: Frida

himla fin blogg :)

2009-04-19 @ 13:18:07
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0