Det ekar i huvudet.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Är så himla trött efter allt tänkande idag. Tror inte att jag kom fram till så mycket dock. Är nog mer förvirrad nu än vad jag var förut. Men jag tror på att allt kommer lösa sig.
Ska snart hem till min familj. Ska bli så otroligt skönt! Och när jag varit där kanske jag och Angelica bara ska dra iväg någonstans. Det vore också skönt.
Jag vet att jag under de här senaste månaderna bara susat fram i världens fart. Så det är lite jobbigt att behöva stanna upp nu och tänka. Jag trodde faktiskt att saker och ting skulle vara enklare. Man har liksom en bild i huvudet. Men som allt annat i livet ska det alltid vara komplicerat och jobbigt.

Men sängen var det ja! Imorgon ska jag och Lill-Sara gå en långpromenad! Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0