Daltons.

Skulle gått på O'learys ikväll, men det var proppfullt med folk. Så vi gick till Daltons i stället! Men vi menar jag Sara och company! Hade det trevligt. Tittade på fotboll. Dock var jag väl inte så intresserad. Det var bara träningsmatch också så det är inte som att det spelade så stor roll heller! Drack två cider. 36 kr styck! Det tyckte jag var billigt!
Men sen så skulle de till O'learys vid kl. 10. Då bestämde jag mig för att ta en promenad hemåt i stället! Jag ska ju jobba imorgon. Och jag hade massa tankar som jag kände att jag ville promenera bort. Dock kanske det inte gick så bra. Men det var skönt ute i alla fall!

Nu ska jag fixa lite med disken. Sen är det nog dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0