Bostadslös?

Nu är det bara att inse sanningen här. Jag försöker att förtränga det. Men på grund av en del dumma val. Jag tänkte för mycket med hjärtat och noll med hjärnan, så kommer jag inom en väldigt snar framtid bli bostadslös. Jag försöker förtvivlat hitta en ny lägenhet. Men jag måste säga att det är oerhört svårt. Jag hade bara tur när jag hittade min nuvarande. Och så var jag så himla dum att jag sa upp den! Nu står jag här med paniken som väller upp i mig!
Om någon har tips på nån ledig lägenhet så säg till! Eller vet någon privat uthyrare. Eller kanske till och med själv har ett rum att hyra ut. För nu börjar det krisa ordentligt faktiskt. Min värsta mardröm är att bli tvungen att flytta hem till min familj igen. För då är jag rädd att falla ner i min depression igen.

Sökes; lägenhet i Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0