Årets första grillning!

Först måste jag bara säga att min musik verkligen uppskattades idag på jobbet! Jag hade lagt in Il divo på mp3:n som jag spelade upp i högtalarna på jobbet. Kom fram flera kunder och frågade vad det var för musik! Dock kanske de flesta var runt 60+. Men det hör inte till saken! Kul var det i alla fall!
Fick ett sms av Sandra också där hon skrev att de skulle äta grillat hemma hos henne, och att jag fick komma om jag ville. Självklart bangar man ju inte på grillat! Supergott ju! Så då har man fått lite vårkänslor! Och det var trevligt att träffa Sandra och få skratta lite som vanligt! Tittade först på Jungelboken. Sen blev det Nalle Puh.

Nu har jag precis kommit hem. Ska diska och städa lite. Lukten av fiskbullar slog emot mig när jag öppnade dörren. Kändes inte så värst trevligt. Sen blir det nog bara lite mysig musik och kanske nått spel på datorn eller någon film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0