What have I done to fall so hard for you?

Glömmer bort bloggen då och då så det går några dagar mellan mina uppdateingar. Har oftast inte så mycket kul att skriva ändå. Helgen har varit bra.
Gjorde lite ärenden i fredags, sen så hämtade jag Ronja vid tågstationen, för jag skulle vara hundvakt hela helgen. Tycker det är rätt dumt att man måste betala extra för att ta hunden på bussen.. När nu alla med barnvagn för ta den gratis. Lite konstigt system. Men jag har ju ingen hund permanent så jag behöver inte bry mig så mycket ändå. När jag kom hem städade jag lite och tände massa ljus i lägenheten. Sen så kom Annika runt halv 8. Så då fixade jag i ordning tacos som vi åt. Sen låg vi mest och bara pratade resten av kvällen. Det var väldigt trevligt.
På lördagen kom Sandra hit runt 11. För hon skulle vara hundvakt medan jag jobbade. Så skjutsade hon mig till jobbet. Var helt sjukt fint väder. Så när jag hade slutat jobbet så satt jag och solade på en bänk ett tag tills jag blev hämtad av Sandra. På kvällen hyrde vi film och fixade lite god middag. Måste säga att Saw 3 är den äckligaste av alla Saw-filmerna. Fy..
På söndagen åkte Sandra hem rätt tidigt. Efter några timmar kom Annika hit. Vi kollade på Saw 4 och bara tog det lugnt. Sen så promenerade vi ner på stan och mötte Malin som skulle hämta Ronja. Sen blev det Hemköp för att handla lite grejer. Så kom vi hem, lagade middag, gjorde kladdkaka och tittade på One tree hill. Så jag kan definitivt inte klaga på min helg. Har haft det kanoners!
Fast jag glömde bort premiären av Andra avenyn! Så det måste jag kolla på när jag får tid.
Klev upp ganska tidigt imorse. För jag skulle på en söka jobb-utbildning. Det var faktiskt ganska intressant. Annars så brukar de där vara väldigt tråkiga, men han som pratade var rolig och hade mycket bra att säga.
Kom hem för nån timme sen, ska strax börja tvätta. Sen så ska jag ner på stan och träffa Erica. Funderar på om jag ska ta med kameran och köra en fotopromenad med henne. Det är ju så väldigt fint väder!
Mer än så har jag inte att säga för den här gången. Jo jag ska börja måla tavlor. Har fått massa inspiration nu. Så detta ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0