Tågbiljetter!

Det är massa tågbiljetter som ska bokas. Det blir helt snurrigt i mitt huvud! Biljetterna för att åka till Sthlm den 3-5:e november är i alla fall bokade. Sen så är det för att åka 21-23:e november. Men där har jag inte riktigt bestämt mig än om jag ska åka hem till Vingåker en liten tripp också. Alltså bara 1 dag kanske. Känns lite, men kan ju vara värt det. Efter det är det biljetterna hem över jul. Men de kan jag inte boka riktigt än. För de ligger fortfarande jättehögt i pris. Men tror de ändrar sig till den 29:e. Alltså imorgon. Så ska kolla i natt kl. 12. Det är alltså massa biljetter, vilket också betyder mycket pengar. Jag trodde att oktober skulle bli en bra månad, men där hade jag allt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0