Sleeping sun.

Fy, jag borde gått och lagt mig för längesen. Klockan är redan 3! Men det blev att jag började diska och städa lite. Sen så har jag skrivit mat-lista inför den kommande veckan. Så jag blev sysselsatt. Och med tanke på hur mycket jag har segat idag så är det inte konstigt att jag är pigg nu. Typ nördat vid msn hela kvällen. Suttit med en 1 ½ liters cola som tog slut! Känner mig som en riktig nörd. Men det är nice det också. Behöver inte alltid vara så jäkla seriös. Bara få koppla av. Har skrattat massa idag, och svurit lite med. Spelade spel via msn och förlorade hela tiden. Grr!
Imorgon, eller egentligen idag, är det en ny vecka. Var nyss ute och kollade att jag bokat tvättstugan mellan 8-14. Så det betyder att jag måste kliva upp tidigt. Något jag inte orkar egentligen. Sen så ska jag handla lite inför veckan. Införskaffa mig ny hårfärg och sådär. Måste till banken också. Så dagen kommer nog gå hyfsat fort.

Nej nu känner jag mig lite seg faktiskt. Så ska nog försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0