Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor.

Snart dags att sova. Har varit en ganska seg och tråkig dag. Hoppas att det blir bättre imorgon. Har fått massa tips om vad jag kan använda för färg när jag ska måla. Så ska köpa lite sånt när jag får råd. Sen blir det till att exprimentera lite.
Imorgon ska jag fota hösten. Då ska jag försöka att göra en ny header hit också. Tiden går så himla fort när man sitter och fixar i photoshop.
Måste ge mig ut och jogga så fort min hals har blivit bättre! För det här fungerar inte. Måste bli ännu mer noggrann med vad jag äter också Har varit duktig i nästan en månad. Måste fortsätta detta om reslutetet ska hålla i sig. Står still på min vikt nu. Så det är dags för träning.

(PS experiment.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0