Is it a lie?

Tror att jag tänker för mycket just nu. Det blir som ett jävla garnnystan i min skalle.  Ett helt virrvarv av trådar. Oftast blir jag anklagad för att inte tänka alls, att bara vara impulsiv och göra saker utan en tanke på konsekvenserna. Det var ett tag sen det var så. För nu bara tänker jag hela tiden. Det verkligen snurrar i hela skallen på mig. Egentligen skulle jag nog behöva vara helt för mig själv ett tag. Låsa in mig i en stuga i fjällen och bara vara. För det blir för mycket på en gång. Jag vill så gärna känna att jag är lycklig just nu, att jag är nöjd med hur saker och ting är. Men jag vet inte om jag kan vara det. Om det verkligen är så saker och ting ska vara. Igår stod det i mitt kinesiskatecken: Ta ett beslut först. 
Det är knappast vad jag har gjort, är rädd att det kommer straffa sig i längden. Fyfan jag orkar inte. 

Imorgon ska jag i alla fall till Östersund. Får se om det reder ut vissa knutar. 
För jag vill verkligen kunna vara lycklig just nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0