Give me your love!

Shit vilken helg! Började i fredags med att jag mötte Maria vid bussen kl. 10. Först blev vi lite osäkra på om det var den bussen vi skulle åka. Busschauffören var allmänt grinig och gav lite konstiga svar. Men vi klev på ändå. Sen när bussvärdinnan klev på så frågade vi henne och fick lite bättre svar. Runt 12 någon gång knäkte vi vår första cider. Satt och skrattade och lyssnade på musik. Hade det allmänt trevligt medan de andra på bussen mest verkade trötta. Men det var inte många av dem som skulle till båten, så inte konstigt att det inte var nå partystämning. Vi fick upp vår egen stämning i alla fall! Var lite udda att gå på toa typ 5 gånger, folk kollade lite konstigt. Men, men. Klockan var väl runt halv 4 när vi rullade in på terminalen. Men vi kom inte hela vägen till båten, så vi fick ta en taxi. Vi delade taxi med två tjejer, och då sa jag att vi hade druckit lite, och då klarnade de för dem varför jag gått på toa så ofta, för de hade tydligen börjat undra! När vi kom fram till hamnen, eller vad det nu heter så mötte vi min familj där. De var pepp och redan på't! Sen blev det lite väntandes innan vi kunde kliva på båten. Efter någon timme var det i alla fall dags. Vi kollade hytten och fick in våra grejer där. Drog ganska snabbt till taxfreen, insåg att våra kort inte funkade, i alla fall varken Marias eller mitt eftersom vi kör med meastro! Blev rätt less. Men mötte mamma och fick pengar av henne. Så vi kunde köpa en flaska. Började dricka lite. Sen runt halv 9 var det dags för buffé. Väldigt god mat! Blev inte som jag hade planerat, att äta mest sallad. Men struntade i efterrätten i alla  fall. Det skulle blivit för mycket. Drog tillbaka til hytten. Förfestande med Sofie och Julia. Körde lite högre och lägre. Blev en del skratt och glada miner. Linda, Paulina och Bella satt med oss ett tag också. Runt 11 eller något sånt drog vi från hytten och gick runt lite. Jag blev indragen på dansgolvet av Sofie och Julia. Så vare sig jag ville de eller inte så dansade jag. Men efter ett tag släppte jag loss så då kändes det bättre och jag dansade rätt mycket. Blev lite dansande på dansmattan också. Och snackande med udda typer. Var en kille som tog tag i mig och höll om mig ett tag. Fick lite panik för han höll så hårt och var så himla full. Men jag dissade honom och gick. Träffade en deprimerad kille också.
Han: I belive in fags, but i can´t belive in lesbians. You are lesbians just becuse you haven't found the right guy.
Maria: I don't belive in you!
Han: I wan't some pussy!
Jag: Go out and find yourself some pussy then.
Han: No I can't. No one wants me.
Jag: If you flirt with some girls and act charming you will get yourself some pussy.
Han: No...
Jag: Oh my fucking god. Stop being so fucking depressed!
Han var bara jäkligt störande..
Sen dansade vi lite mer och bara hade en jäkligt kul kväll!
Gick och la oss någon gång mellan 3-4.
Kan ju säga att jag var bakis hela dagen igår. Fy!
Nu sitter jag här och är väldigt hungrig. Ska snart ta mig iväg till willys och handla lite mat. Vill ju inte hungra ihjäl.

(Nyduschad och äntligen fräsch!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0