For you I'll die.

Långtråkig dag på jobbet. Och precis när jag skulle gå hem så kom det massa kunder, så himla typiskt. Men jag funderat på att gå upp i timmar nästa vecka. Känner att jag är redo för det. Men jag får se vad de säger imorgon, för då är det uppföljning. Men jag kan inte tänka mig att det kommer sägas något negativt om mig.
Håller på och tvättar lite nu. Funderar på att kanske ta en sväng till city gross. Fylla på mitt lager av sallad och frukt. Jag ger mig verkligen fan på detta just nu. Jag vill få bukt med vikten. Ska köra magtränaren varje morgon också. Funderar på att simma på torsdag.
Känner att det kommer bli en del hälsosnack i bloggen framöver. Men tror ingen misstycker, det är väl mycket sånt som är på tapeten just nu. Byta tips och sånt.

Nej nu blir det nog att slänga in en ny tvätt sen åka till affären.

(Tyvärr verkar bildfunktionen inte fungera just nu, så lägger in bilder senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0