Falling into you.

Lite sliten idag igen. Fyfan. Måste skärpa mig lite med festandet, samt få en normal dygnsrytm.
Hade i alla fall kul igår. Fick slappna av och glömma det som är jobbigt för ett tag.
Jag vill köpa ett nintendo Wii. Sjukt kul var det! Så först spelade vi det. Sen så lyssnade vi på musik och kollade lite på Achmed the dead terrorist. Runt halv 12 drog vi ner på stan. Mötte Maja vid vängåvan, så vi följde med henne till.. ehm, minns inte vad stället hette, satt där ett tag. Men det var så jäkla dött. Så vi drog till Irish. Sjukt irriterande brud som jobbade där. Jag kände att jag hade lite inre aggressioner som jag hade kunnat ta ut på henne. (Jag vet att du läser detta mamma, bli inte rädd, jag är inte så aggressiv av mig. Haha.)
Vi var inte där så jättelänge. Så när klockan blev runt halv 2 så skulle Anki och Elina (?) på subway och äta. Så jag och Malin drog hem till henne. Gick och la oss typ på en gång. Men det var sjukt svårt att sova för hon andades så jäkla snabbt samt pratade och rörde sig i sömnen. Men efter ett tag så somnade jag i alla fall.

Nu är man pepp inför en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0