Early winter.

Nu efter vissa förvirringar ska jag försöka sova. Men jag sover inte bra nu för tiden. Det börjar bli som förr, då jag aldrig sov på nätterna. Jag kunde inte göra det för jag hade ingen ro i kroppen. Lite den känslan är tillbaka. Det är så svårt att sova ensam. Ingen som helst trygghet. Otroligt jobbigt..

Jag saknar min Lis. Vill träffa henne snart om jag kan. Nu var det för längesen. Det kanske är konstigt att ha en kanin som husdjur. Men hon är min lilla ögonsten. Synd att det är så långt att åka för att träffa henne..

På tisdag kommer Staffan hit! Sjukt trevligt kommer det bli. Men jag måste kliva upp rätt tidigt.. Men inget som varit nå problem förut. Så det blir oboy för hela slanten plus vårat kontrakt. Sjukt!

(Min bebis! <33 Foto: Linn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0