Alla viktiga bloggar?

Vart finns alla viktiga bloggar? De som inte bara handlar om egoistiska och utseendefixerade människor, bloggar som inte bara tar upp mode, utan skriver om saker som berör ALLA. Vart är de någonstans?
Jag vill inte sitta och titta på "dagens outfit" hela tiden. De bloggarna som har jättemånga läsare och faktiskt når ut till folk, varför skriver de inte om samhällets problem? Ett sånt inlägg om året räknas faktiskt inte..
Så varför gör inte jag en sån blogg, utan bara sitter och klagar på andra? Kanske för att jag faktiskt inte är intresserad av att ha många läsare, så jag skulle ändå inte nå ut. Men visserligen kan jag skriva för mig själv. Jag kan hålla mig själv uppdaterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0