A reason to start over new.

Nu börjar man komma upp i varv! Klockan är halv 4. Men vi kör på singstar som fan! Det som är roligast är att jag endast druckit en cider ikväll. Jag kör nyktert. Nu låter det som att jag aldrig testat det. Men det var så himla längesen att jag nästan glömt hur flumm man kan bli av att bara vara lycklig och ha kul med sina vänner!
Det är jag, Malin, Tessan och Sandra. Blev en jäkligt kul kväll i alla fall!
Först så tittade vi på film. Jag, Sandra och Karro. Men sen var hon tvungen att dra hem. Klockan blev väl nästan halv 12 när Malin och Tessan kom hit.
Men aa. Kul som fan! Jag ska vara nykter oftare. Det lovar jag! Slipper man känna av något dagen efter. Kanoners! 
Nu blir det väl snart att sova. Hoppas jag i alla fall. För jag är så jäääkla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0