Your just like a pill.

Åkte hem till Sundsvall idag. Träffade Lisa (Linns mamma) på stan. Hon verkade må bra. Det kändes bra. Saknar henne väldigt mycket! Men det har jag sagt förut också. Men det är liksom som ett hålrum i mig. Jag får ta och åka dit någon dag och äta middag eller så.

Just nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl! Det är verkligen jättekallt. Och det känns inte alls lockande att gå ut.. men jag måste, för ska ta bussen till Sandra.
Fattar verkligen inte hur den där personen kan göra som hon gör mot henne. Jag blir sjukt ledsen och framför allt arg. Det finns verkligen inte några som helst godtagbara ursäkter. Skärper hon sig inte kommer hon förlora henne, det måste hon inse! Helt sjukt är det..

Den här veckan har jag en gräns på 250:- som jag får spendera. Ska försöka att klara det! För vill så gärna kunna spara lite pengar när denna månad är slut.

Nej, nu ska jag fixa mig lite sen åka.

Har ni förresten tittat något på Andra avenyn? Vad tycker ni om denna säsong än så länge?

(Höstbild, fotad av Annika och redigerad av mig.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

att för många personer har försvunnit från förra säsongen, och det är bajs! :P

2008-10-06 @ 21:47:56
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0