You wanna rip my clothes of and touch my body with your hands.

Ja, hm. Som vanligt kanske inte alltid rubriken speglar inläggets innehåll. Brukar oftast vara en låt jag lyssnar på för tillfället som får bli min rubrik. Fantasilöst? Kanske.
Måste städa, orkar inte riktigt. Funderar på att köpa något riktigt gott att äta till middag idag. Nu när man fått pengar. Måste ju lyxa till det någon gång.
Köpte en jättesnygg väska idag, endast 63 spänn. Ett riktigt fynd må jag säga! Men måste nog hålla i plånboken den här månaden och bara köpa sånt som jag verkligen behöver. Fast, jag ska faktiskt beställa en eller två t-shirts. Men annars så. Behöver faktiskt inget alls i klädväg just nu. Eller jo, en ny sportbh ska jag köpa! Måste komma ihåg att göra det imorgon! Goodie.

(Min nya väska!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0