You keep makin' me ill.

Kom på en bra fotoidé. Så precis ringde mamma. Men när jag hade pratat med henne så kunde jag sätta igång och fota lite. Tyckte faktiskt att resultatet blev väldigt bra. Tolka dock inte in så mycket i bilden! Den är inte meningen att vara så deppig som den kanske ser ut. Jag tyckte mer att det kunde bli ett bra resultat. Och ja, som sagt det blev det. Önskar att jag hade någon annan att fota än mig själv hela tiden. Börjar kännas lite tråkigt faktiskt. Får väl se om jag kan få någon annan att ställa upp! Har faktiskt några idéer som jag inte kan genomföra helt själv.

(Vad tycks?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan fota höstbilder när jag kommer upp? :)

2008-10-07 @ 20:18:12
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0