Om ja söker sanningen, får jag den?

Jag är glad! Bara glad och glad! Vet inte riktigt varför!
Dock så måste jag vara lite prinsessa och säga att varmvattnet tog slut när jag duschade! Trodde verkligen inte att det kunde hända i hyreshus. Jag duschade inte ens länge. För jag gillar inte det. Känns bara jobbigt att stå där. Jag kanske är lite konstig.
Imorgon ska jag göra tacopajer och kanelbullar. Det är ju faktiskt kanelbullens dag på lördag. Wow, onödig information.
Hittade på någon ny maträtt idag. köttfärs, tacosås och keso blandade jag i en stekpanna. Blev faktiskt väldigt gott. Men kanske inte någon favoriträtt direkt. Men ja, gäller att använa det som finns i frysen. (Fast keson hittade jag inte i frysen..)
Nu borde jag sova.

(Massa tågbiljetter! Blir en fullspäckad höst/vinter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0