Inredning.

Sitter och funderar lite över hur jag skulle kunna göra min lägenhet ännu finare. För måste verkligen få upp mer grejer på väggarna. Har kommit på att jag vill ha en svart plastklätterväxt som ska gå upp på höger sida om barbordet. MEN då måste jag köpa en och spreja svart. För det lär ju inte finnas svarta att köpa.. Och då är ju kruxet vart jag ska befinna mig när jag sprejar den. Vill ju vara någonstans där det inte gör något om det kommer svart färg lite här och där. Så borde egentligen vara utomhus. Men vart?
För det skulle verkligen vara skitsnyggt! Ska köpa lite tavlor också samt framkalla några bilder som jag själv har fotat. Sen så ska jag ju byta ut kuddarna i soffan mot lite mer färgglada. Funderar på att köpa en ny matta också. Såg precis ett rum som var som mitt, gult, och de hade en röd matta. Var faktikst väldigt snyggt. Så det ska jag nog testa.

(Kan ni ungefär förstå hur jag menar att växten ska sitta?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0