Ingen vind kan blåsa omkull oss nu.

Har inte skrivit så mycket om mina matvanor och vikt på ett tag nu. Vad finns det att säga om det? Äter inte riktigt lika bra nu som jag gjorde för några veckor sen. Men det blir i alla fall ingen läsk eller godis på vardagarna. Så det sköter jag kanon. Maten jag äter blir det som finns kvar i frys och kylskåp. Som idag, då blir det bacon, makaroner och cream fraiche. Riktigt gott, men kanske inte så jättenyttigt. När jag varit och storhandlat blir det nyttigt igen!
Vikten är väl någorlunda stabil. Har gått 7 veckor sen jag började ändra mina vanor, lyckats med 5,3 kg än så länge. Har hamnat på en vikt som verkligen inte vill gå längre ner. Men som jag skrivit förut, beror ju mycket på att jag faktiskt inte rör mig mer än min vanliga vardagsmotion som innebär gå runt i butiken och gå hem från jobbet vissa dagar.
Ska verkligen börja röra mig mer. Så jag får mer reslutat. Det vore riktigt kul. Men kanske ska haka på Sandra i hennes projektarbete och vara nyttig jag med. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0