Immortality.

Superbra dag idag! Tiden bara försvann iväg. Hade riktigt roligt på jobbet! Det är så det ska vara. Mycket kunder och mycket att göra.
Var onyttig idag och åt på mc donalds på lunchen. Hade inte tänkt äta någon lunch idag egentligen eftersom jag faktiskt hann med att äta frukost imorse. Men kändes som att det behövdes för att vara på topp tills jag slutade.
Annars då? Köpte en tröja idag. 28.50:- Rena rama fyndet! Så nu börjar min garderob faktiskt bli komplett. Behöver inte så mycket fler kläder. Måste nog däremot åka till Bydalen och lämna massa kläder. För annars funkar det inte. Ska kasta en del trasiga kläder också.
Funderade på att simma idag, men blir nog inget av med det. Känns som att jag aldrig kommer att komma igång med träningen. Men maten är väl viktigast. Även fast det blivit lite si och så med den nu senaste dagarna. Men ska försöka komma igång med sallader igen och nyttig lunch.

(Nya tröjan, nytt halsband också. Ska försöka se lite gladare ut på mina bilder någon gång..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0