Gott, gott, gott!

Idag mötte jag mamma vid tåget 10 över 2. Så gav jag henne min nyckel så hon kunde ta sig in i min lägenhet medan jag jobbade min sista timme.
När jag kom hem blev det först smörgåstårta sen lite fika med kakor. Smörgåstårta är ju bland det godaste som finns!
Sen så blev det en massa möblering. Fick testa lite olika tills jag tillslut kom fram till en lösning. Dock skulle jag nu behöva en kabel från datorn till tv:n. Eftersom man inte kan se datorn från soffan. Men det löser sig nog! Men så jag ska köpa ett soffbord och ett lågt bord samt en massa kuddar! Tavlor och annat kul att sätta på väggarna behöver jag med! Blir väl att ta lite från sparkontot igen. Men det är det värt för att få en mysig lägenhet!

(Goooott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0