Du behöver aldrig mer vara rädd.

Alltid, alltid att jag kommer vaka över dig. Jag finns i varje steg du tar. Så du behöver aldrig mer vara rädd.

Nyss ätit två bullar. Gott! Måste baka lite mer. Kanske baka lite så jag har hemma när Linda, Sofie och Paulina kommer hit. Bara 8 dagar kvar nu faktiskt. Ska bli ritkigt kul! Och när de åkt hem är det inte så lång tid tills mamma kommer och hälsar på mig!
Sms:ade Monika idag. Hon ska på ultraljud på torsdag. Jag blir nästan nervös för hennes skull! Men det ska bli spännande att få veta om det bara är en bebis där inne och om allt är som det ska. Har faktiskt smält tanken om att hon är gravid nu, i början kändes det hemskt och jobbigt eftersom hon ändå är väldigt ung. Men nu känns det bra. Är glad för hennes och Daniels skull.
Jag kanske borde hälsa på min lilla bebis snart. Lilla Thelma. Inte träffat henne sen hon var en månad.. Så det är definitivt dags!
Funderar ju på att köpa en biljett för att bara åka ner till Katrineholm en helg, träffa mormor och morfar, och då kanske träffa lilla Thelma också.
Får se hur min ekonomi ligger till när denna månad är slut.

Ikväll blir det att träffa Sandra och att titta på desperate housewives!

(Jag måste verkligen klippa mig snart.. Gick förbi en salong idag där de bara tar 149:- kanske ska testa där..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0