Du är oförstörd för mig.

Vissa saker är så himla svåra att förstå. Hur mycket och länge jag än tänker så kan jag inte få in det i min hjärna. Började precis diskutera denna händelse, så därför jag kom att tänka på det just nu.
Jag kan inte förstå hur man med gott samvete kan göra så mot en annan person. Okej, jag säger inte att jag är en ängel, abolut inte. Jag har gjort mycket dumma val i livet. Men jag har aldrig utsatt en människa för något så hemskt som hon gjort. Visst, jag borde ha överseende, för hon mår ju dåligt. Ja, men ska det vara ursäkten som dagens samhälle använder sig av? Att saker och ting blir rättfärdigade bara för att någon mår dåligt? Då får man bete sig hur som helst utan att ens tänka på vad för konsekvenser ens handlingar har. Nej jag blir bara arg, eller nej, jag blir ledsen. Mest bara väldigt ledsen. Och jag känner en stor sorg för de människor som är inblandade. Är glad att jag aldrig föll så långt att jag gjorde så mot någon. Nej aldrig. Aldrig att jag skulle klara det. 
Jag ber om ursäkt på förhand i fall någon tar åt sig av detta. Men jag säger bara en sak, fly, fly medan du kan. Spring så långt det går. Se dig inte om igen. För du vet, lika bra som mig, att denna saga inte kommer få ett lyckligt slut.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0