Dålig uppdatering.

Tror visst att jag glömde uppdatera igår. Det var inte riktigt meningen. Men var en massa annat som hände så jag hade inte riktigt tid.
Idag blev det inte att jobba förrän kl. 14. Så fick en ordentlig sovmorgon! Det behövdes kan jag säga. När jag hade jobbat klart så mötte jag Annika vid tåget. Så åkte vi hem och åt kinamat och bara hade det mysigt hela kvällen. Tittade på Aktuellt och Debatt (mysigt va?) Nej men jag ville verkligen titta på Debatt eftersom att Blondinbella skulle vara med, ville höra hennes version av allt som skrivits om henne och hennes alkoholvanor. Fast det var väl mer intressant att höra om våldet inom politiken som diskuterades efteråt.
Jag har insett att jag måste bli lite mer informerad, eller göra mig själv mer informerad rättare sagt. Jag vet så himla lite om vad som egentligen pågår i dagens samhälle. Känner att om en sån diskussion kommer upp har jag inget alls att tillägga. Och det är ju bra om man intresserar sig lite grann åtminstone. Så nu blir det att titta på nyheterna lite oftare och läsa "smarta" tidningar, såna som inte tar fram saker bara för att locka läsare, tänker inte nämna vilka tidningar jag syftar på då.
Har funderat på att lägga upp "dagens nyhet" här varje dag. Så jag och Ni håller er uppdaterade.
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig faktiskt.

(Jag hittade en bild på mig från då jag hade kort hår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0