Cause' I love you.

Gårdagen blev bra. Lyckad fest ändå. Kanske spårade ur lite eftersom det blev väldigt mycket folk. Var väl som mest 25 pers skulle jag tro. Så det var mycket. Hade väldigt trevligt. Runt halv 1 så åkte jag, Linda, Paulina och Malin ner till stan för att gå på krogen. Men folk blev tydligen inte så glada över det. Även fast alla faktiskt visste att jag bara skulle ha förfest. Jag tyckte jag var schyst som lät alla vara kvar i min lägenhet när jag åkte. Att jag kunde lita på folk. Men tydligen när jag hade dragit så började skitsnacket. Och jag blir så jävla sur över att folk lägger sig i mitt käleksliv! Det är min ensak och ingen annans. Jag tänker inte göra något "val" pga att folk tycker jag ska vara med någon annan. Nej! Snälla lägg bara av.
Nu vet jag inte om det blir någon halloweenfest. För jag tycker inte om när folk är respektlösa. Men vi får se..

Tack Sandra för att du tog hand om allt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag förstår verkligen att du blev förbannad då skitsnacket började. Jag önskade att jag varit där så att jag hade kunnat stått upp för dig och förhindrat allt. Jag är så glad att det har ordnat upp sig med dig och Annika, ni hör ihop. Jag har vetat det hela tiden =)



Men kan säga att det är klart att du ska ha Halloween fest. Annars så skulle vi kunna vara hos mig, för jag har hela lägenheten för mig själv den helgen. Men då får det inte bli allt för många människor. Kanske 10pers och att alla är lugna =) Men som sagt, vi kan vara hos mig om du vill gå på fest. =) Det känns som att det är min tur att ordna fest, har ju inte haft det på evigheter. Och jag tror inte att du varit på fest hos mig.



2008-10-21 @ 10:22:40
URL: http://kiddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0