Baka.

Det blev en riktig bakar-kväll! Först gjorde vi, eller vi och vi, jag bakade och Sandra satt vid datorn och kollade på blocket efter ormar.. Huah! I alla fall, först gjorde JAG chokladsnitt sen blev det kolakakor och även en kladdkaka. Kladdkakan åt vi varsin bit av medan vi tittade på Generation fett. Fy vad äckligt det var. Eller jag vill inte kalla en annan människa för äcklig. Men situationen hon hade satt sig i var ganska äcklig. Kändes lite udda att sitta där med kladdkakan när man såg hur hon verkligen frossade i all mat!

(Chokladsnitt, dock utan pärlsocker eftersom jag inte hade det hemma..)



(Kolakakor, mums!)



(Kladdkakan. Mättande som fan! Blev illamående av EN bit. Men kan ha med den tjocka kvinnan att göra också..)



(Och ramlösa har blivit ett måste i mitt liv nu! Måste vara granatäpple!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0