Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om.

Nu har Linda, Sofie och Paulina åkt hem! Det känns otroligt tomt. Tycker om att ha mina systrar här. Nu är det bara tystnaden kvar. Känns väldigt konstigt. Men så blir det alltid när de har åkt. Ett stort hål i mitt hjärta..
Men nu längtar jag till att mamma ska komma på torsdag! Ska bli trevligt att bara umgås vi två! :D
Sen om en vecka kommer min älskling hem igen! Saknar henne som tusan! Nu vill jag bara blicka framåt. Se våran framtid. Inte tänka på det som varit. För vad någon än säger så är det henne jag vill dela mitt liv med. Hon gör mig hel och är det bästa som hänt mig. Trodde aldrig att jag skulle lyckas älska någon så här mycket igen! Men det gör jag.
En vecka får vi tillsammans! En underbar vecka.
Jag kommer gå under när hon ska åka till Afrika 2 ½ månad. Det kommer göra ont! Men nu är nu och jag ska leva i nuet!

A never ending love. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du är :) alltså det om oss :)

2008-10-21 @ 17:57:26
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0