When everything's just blue.

Sitter hemma hos min familj nu. Mysigt värre! Igår så bakade vi pepparkakor och lussekatter. Så nu har jag att ta med mig hem så det blir lite fika på första advent.
Stockholmsvistelsen var förresten jättemysig den också. Hann med en massa! Och jag måste säga åt er alla att verkligen se filmen Twilight. Sjukt bra är den! Blev naturhistoriska och cosmonova också. Så nu är jag väldigt pank. Längtar till torsdag då jag får lite pengar igen! Skönt! Men då kommer ju det mesta gå till julklappar.. Men ska nog ha lite kvar så jag kan roa mig. Har letat fram lite kul saker som jag och Annika kan göra när hon kommer hem på lovet. Vill ha riktigt kul med henne innan hon åker iväg till Afrika. Nu är det riktigt nära faktiskt.. Känns helt overkligt att jag inte kommer kunna ha någon kontakt alls med henne på 2 ½ månad. Det är lång tid, 2 ½ månad är ungefär lika långt som ett helt sommarlov...
Nej nu ska jag inte tänka mer på det. Måste gå ut med hunden snart. Sen in till stan och kolla efter vinterskor!

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hoppas att du får en trevlig kväll!

2008-11-26 @ 20:27:40
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0