Stockholm imorgon.

Nyss kommit hem från jobbet, ganska exakt 5 minuter sen faktiskt. Varför är det så att så fort man sätter i nyckeln i låset så blir man akut kissnödigt fast man inte var det innan?
Ett mysterium det där.
Hade det jätteskoj på jobbet idag! Jag och Jenny stod först i kassan och pratade en massa. Sen när jag hade rast satt jag nere i fikarummet och tittade på när Hariett målade en tavla. Hon är helt sjukt duktig!
Jag hade ett litet eget projekt idag, kom på att det vore bra att ta fram jul- och nyårsskor. Så jag har plockat fram 12 par, guld, silver och röda. Jättesnygga!
Sen så klättrade jag på lådor också! Rättare sagt kartonger! Jag ville högt upp inne i förrådet för skulle kolla igenom kartongerna så då klättrade jag på de andra för att nå dit. Trodde hela tiden att de skulle braka ihop. Speciellt när jag hade en tung låda över huvudet. Tur jag skrivit på vår närmast anhöriga-lista. OM nått skulle hända..

Köpte två skjortor och en mössa idag också. Skjortorna passar perfekt att ha till leggings eller tajta byxor! En rosa och en vit blev det.
Fast nu har jag bara 200:- kvar att använda i Stockholm.. Får se hur detta går.

(Mina nya fynd. 148:- blev det bara!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0