Starlight.

Vilken hemsk dag det var igår. Vaknade av att huvudet var helt tungt och kroppen ville inte riktigt hänga med. Så jag ringde till min chef.
Jag: Hej, jag kommer inte idag för jag mår så himla dåligt.
Hon: Ajdå.. du är den fjärde som ringer nu..
Jag: Jaha, oj. Men.. Ja jag kanske kan försöka komma senare. Kanske blir piggare sen.
Hon: Ja det vore jättebra.

Ja, sen fick jag jättedåligt samvete, så när vi hade lagt på skyndade jag mig att på 20 minuter, duscha, torka och platta håret, klä på mig, sminka mig, byta byxor en gång till, springa till bussen!
Så jag hann ju dit till strax innan 12. Och snacka om att jag fick massa beröm av Yvonne och Hariette att jag hade tagit mig dit fast att jag mådde dåligt. Så kände mig ju ändå stolt.
Men idag får jag sota för det. Mår inte så himla bra. Eller det var värre imorse. Nu har jag ju sovit 11 timmar. Så har fått vila upp mig ordentligt.
Idag har jag fått pengar för bostadsbidrag, så kanske ska lyxa till det med någon god middag. Det ä jag faktiskt värd!

Det var så sött när jag kom hem i tisdags. Då låg det en ask insedebrus på bordet med en lapp bredvid "Utifall att magkatarren kommer tillbaka =)" Så låg det en stor förpackning med Merci-choklad! Och på fruktfatet låg det ny frukt! Allt det hade jag fått av Sandra för att hon fått låna min lägenhet när jag var borta. Så himla sött!

Nej, nu ska jag nog diska lite och fixa mig själv lite grann. Sen måste jag skriva en lista på saker jag ska köpa imorgon. Tänkte köpa hårfärg och julklappar.

(Blir nog lite ljusare inslag i håret denna gång.)


Kommentarer
Postat av: lilalili

Hoppas du mår okej nu! Ha en bra helg & Take care!

Kramis

2008-11-29 @ 12:00:47
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: chili

riktigt skön blogg o header:)

2008-12-01 @ 17:46:47
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0