Så jäkla glad!

Idag har jag bara varit så jäkla glad hela dagen! Helt underbar har det varit!
På morgonen så berättade jag för Yvonne om en idé jag haft ett tag. Om att vi i personalen ska ha retrokläder på oss någon gång. Hon tyckte att idéen var jättebra! Så vi bestämde att de två första veckorna i december så kommer vi köra retrokläder. Kläder som folk får köpa också. Så vi ska leta fram ganska många ombyten i fall vi under dagen säljer det vi har på oss. Jätteroligt kommer det att bli. Alla de andra verkar också jättepeppade! Så dagen idag gick åt att tänka ut vad jag tycker att jag har för stil som kan hittas bland 50-, 60-, 70-, 80- och 90-talskläder. Det är jättesvårt faktiskt. Men jag hittade ett par glasögon i alla fall som jag verkligen blev kär i. De gick jag runt med i butiken idag. Det gäller ju att bjuda på sig själv, och de andra fick sig ju ett gott skratt.
Så jag är nöjd över min insats idag!
Nu ska jag snart äta middag och sen städa inför imorgon.

(Visst är jag snygg i glasögonen?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, FYFAN VILKA FULA! HAHAHAH

2008-11-13 @ 18:52:34
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0