Romeo återvänder ensam.

Sitter och funderar över min hälsa och min ekonomi. Alltid lika roligt att sitta med sånt en måndag.
Men faktiskt, även fast jag käkat godis en vecka och förstört min mage så väger jag samma som om jag hade ätit nyttigt en månad, rätt konstigt. Men känns ju bra att ugå från den vikten nu när jag ska börja bli nyttig igen. Då kanske jag ser lite effekt nu redan i början. Så denna vecka blir det nyttig mat hela veckan. Dock fest på fredag, så då blir det cider. Men någon gång måste man festa till det. FAST om min mage är som den är nu så kan jag nog inte dricka då. För just nu kan jag knappt äta något. Det svider jättemycket och gör bara ont hela tiden. Men kanske att det blir bättre när sockret gått ur kroppen. Är inte van att vara såhär onyttig. Ska försöka lägga in lite träning också. Men ser att det med maten är det viktigaste. Äta bra och regelbundet. Träning är bara som en bonus för mig.
Sen var det de där med ekonomin också. Men tror att jag kommer klara den ändå. Dock så måste jag ladda på mobilen denna vecka, samt att jag gärna skulle vilja klippa mig i veckan också. Är så trött på mitt tråkiga hår. Måste få det lite fint igen. Om inte annat så måste jag toppa igenom det eftersom det blir så slitet efter plattången. Skulle nog behöva köpa någon bra inpackning och sånt skyddande som man tar i håret när man ska platta det. Men det får bli en senare fråga. Just nu satsar jag på att kunna spara 1000 kr denna månad.

(Klippning? - Ja tack!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lanza Anti Aging serum är en toppenprodukt vid plattning av håret :) och loreal professional har bra budgetinpackningar hos frisören :)

2008-11-10 @ 13:59:42
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0