Nyklippt.

Denna dag har varit helt underbar! Började med att jag klippte mig imorse. Blev klar där strax innan 10. Så då gick jag och åt frukost. Vandrade runt lite på stan ett tag. Sen tog jag mig iväg till jobbet. Kom dit 20 minuter innan jag egentligen skulle börja. Så då blev det fika med Yvonne och Jenny. Var riktigt mysigt att bara sitta där inne och prata om sånt som inte har med butiken att göra. Sen så resterande tiden på jobbet gick hur fort som helst. Bjarne kom förbi och sa hej. Jag har saknat honom jättemycket. Han är galen. Men helt underbar!
När jag slutat åkte jag hem och städade lite. Sen kom Sandra hit, vi tittade på lite one tree hill och en halv film. Sen var hon tvungen att åka hem. Så nu sitter jag här och håller på och kokar ett ägg. Har så stört ont i magen. Måste äta jätteofta för att jag inte ska svimma av smärta. Men som sagt, jag har orsakat det själv. Lögner och dålig mat.

(Min nystart krävde självklart en ny frisyr!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0