It's a little cold outside.

Var väldigt många dagar sen jag skrev här sist.. Har bara glömt bort bloggen helt enkelt. Och faktiskt knappt suttit vid datorn alls. Veckan som var har mest bestått av jobb och att umgås med Annika. Har ätit god mat också! Mest bara njutit av livet skulle jag tro.
Veckan började turbulent. Men sen blev den faktiskt bra. Åt på Bite line en dag och köpte hem mat från China box också. Väldigt gott! Träffade Totte i fredags, som jag inte träffat på säkert 1 ½ månad. Så det var verkligen dags för det. Vi drack lite och kollade på film. En myskväll helt enkelt. Och efter ett tag kom Annika över också.
Resterande del av helgen bestod mest av filmtittande och OTH-tittande. Såg Spice girls filmen. Nostalgi!
Sen så fick jag och Annika för oss att vi skulle knäppa kort då vi blåser rök mot den andras mun. Tanken var lite bättre en vad resultatet blev kanske.. Men man kan inte lyckas jämt!

Nu ska jag käka lite lunch, sen duscha och packa inför att åka till Sthlm ikväll! Får se om jag tar med kameran så det blir lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0