Ibland finner vi sätt att fälla in våra taggar.

Ikväll har det varit en bra kväll. Eller det har varit en bra dag. När jag vaknade imorse var jag inte alls pigg, ville verkligen inte gå till jobbet. Men jag sa till mig själv att jag var tvungen. Så jag hoppade upp ur sängen och fixade i ordning mig på 5 minuter. Jobbet var som vanligt, väldigt bra. Ska dock få stå lite mer i kassan imorgon eftersom jag fått göra massa andra saker på sistone. Så det ska bli skönt.
Sen så kom Sandra över ett tag ikväll. Vi tittade på one tree hill, pratade och kollade massa maträtter på wikipedia. Tror båda nästan dog av hunger.
Blev ett samtal med Annika på msn sen. Kändes bra. Var längesen jag hade en såhär bra dag faktiskt. MEN jag måste samtidigt ha lite galler för mitt hjärta. För inget är säkert längre. Fast ja, jag tänker vara glas så länge jag får det. För lycka är en bra känsla.

(Tack för att du gjorde en bra dag ännu bättre.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0