I won't be anyone's excuse to cry.

Idag blev det jobb mellan 11:40-16:40. Helt perfekt dag. Har hittat två skjortor och en mössa som jag ska köpa imorgon också. Har inte pengarna egentligen, men jag får väl låna lite av mig själv..

Nu har jag precis varit på ica och köpt choklad och pucko. Kände att jag ville ta hand om mig själv lite ikväll. Äta nått gott och bara vila upp mig. För jag har varit så himla trött de senaste två dagarna.
Så nu sitter jag här, lyssnar på bra musik och äter choklad. Det är verkligen livet!

Imorgon är sista jobbdagen för den här veckan. Sen drar jag till Sthlm på fredag. Och kommer inte tillbaka till Sundsvall förrän på tisdag. Ska på en snabbvisit hemma hos familjen också. Ska bli trevligt. Så det som ska hinnas med är: Ett besök på naturhistoriska, cosmonova, se filmen Twilight på bio, ev. festa, baka pepparkakor, baka lussekatter, sy två par av mina jeans. Som ni läser, fullspäckat schema! Men det ska nog gå bra ändå! Nu blir det nog till att titta på lite One tree hill och bara njuta.

(Gott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0