I can't hide.

Fy tusan! Nu är kroppen i stort uppror måste jag säga. Massa stress har kommit tillbaka igen, och det tar ut sig på koppen. Samt att det inte är så bra att jag tagit tabletter när magen är i det här skicket. Men jag tänker vänta ut magkatarren. Någon dag måste det ju sluta göra ont. Samt att jag gått ner mer i vikt.. Spelar ingen roll om jag äter. Tyckte jag åt ganska mycket igår. Och jag drack vatten, för jag har antagligen vätskebrist också. Men det hjälpte inte.. Är så himla trött hela tiden. Och det beror ju säkert på ovanstående saker. Vill må bra igen! men det är inte så lätt när det är så himla mycket runt omkring och nu är jag lite panikslagen över att jag och Annika knappt kommer tröffas under hennes lov. Sen drar hon till Afrika. Känns ju som att jag är helt körd..
Jobbet är nog det enda som går bra just nu. Där är jag stabil. Men som sagt, ska bli skönt i helgen, träffa Monika och min familj.

(Saknar OSS! Och nej, jag hade inte sånt hår, bara en urblekt lila lugg. Haha!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0