En utomjordings kärlekstörst.

Har så himla ont i magen nu! Hoppas verkligen att min magkatarr ska försvinna av sig själv. Vill inte ringa vårdcentralen. Men idag blev det inte så nyttigt ätande. Så det kan ha förvärrat saken. Samt att jag tagit dubbel dos av voltaren pga min visdomstand som börjat krångla igen.
Igår pratade jag i alla fall med Annika  i telefon. Det var några dagar sen sist. Så kändes skönt at höra hennes röst. Och hoppet liksom växte lite igen. Så jag hoppas verkligen på att det ska ordna sig den här gången. När vi fått lite distans.

Annars då? Jo jag hade lite folk hemma hos mig igår. Vi drack lite grann och hade det väldigt trevligt. Jenny och Sandra skulle egentligen sova över, men slutade med att det bara var Sandra som gjorde det. Så idag har jag jobbat två timmar. Sen åkte jag hem. Då hade Sandra städat lägenheten. Och sen gjorde hon jättegod mat! Mest blivit massa filmtittande hela kvällen. Trevligare än att supa ner sig. Imorgon får jag se vad som händer. Ev. vara med Totte. Annars en ganska slapp dag.
Nu ska vi nog sova! Sandra har redan somnat här bredvid..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jämför smslån - hitta det billigaste smslånet på http://www.enkelkredit.se

2008-11-16 @ 21:46:18
URL: http://www.enkelkredit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0