Come clarity.

Idag är ingen bra dag. Har jätteont i min tand. Men har inte orkat åkt till apoteket, har förresten inte råd med det. Räknade ut att jag behöver åtmiinstone 400 spänn när jag ska vara i Sthlm i hegen. Och det är i princip allt jag har. Så nu får jag snåla denna vecka. Även när det gäller tabletter!
Annars så har jag mest slappat idag. Tvättat och kollat på One tree hill. Är nästan klart med säsong 3 nu.

Jag hoppas att jag och Annika kan prata lite i telefon ikväll. Jag skickade ett brev till henne idag i alla fall.
Det är bara att vänta och se om saker och ting kommer lösa sig.

(Här kommer i alla fall en bild på mig från i fredags. Haha!)


Kommentarer
Postat av: chili

Hej allt bra me dej idag? Fina glasögon

2008-11-18 @ 17:05:25
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0