Ät fett och socker tills du spyr. Eller bli en fyra-tonsmartyr.

Tittade lite på EMA men det var rätt tråkigt. Gillar inte sånadär galor. Så bytte till min musik i stället.
Har varit stört onyttig på sistone. Tror jag ätit godis 5 dagar i streck nu. Det är absolut inte bra! Jag som hade varit så duktig och gått ner en del i vikt. Måste försöka bli duktig igen. Vet inte vad som händer. Men kan vara hur duktig som helst i flera veckor. Sen bara ändras det och jag äter massa godis. Just nu är det nog mest känslomässigt. Att jag äter för att hålla borta alla dåliga känslor. Men så mycket dåliga känslor borde jag inte ha egentligen. Det var en kanonbra dag på jobbet idag. Och jag mår rätt bra i övrigt. Men det är den här förhållandebiten som inte är riktigt på topp.. Vet inte riktigt vad jag ska känna längre heller. Om jag bara håller fast för att det är det som borde göras. Vi behöver nog utrymme båda två.
Tid för oss själva och för att andas.
Imorgon blir det bio. Saw 5 ska jag och Sandra se, Känns som att det börjar bli rätt uttjatat med alla saw-filmerna. Men man kan ju inte låta bli att titta heller!
Fast först och främst ska jag städa imorgon. Det har inte blivit gjort på ett tag, så jag känner att om jag vill må bra så måste lägenheten vara lite fräsch.

Förresten, den 14:e eller 15:e kommer jag ha en 90-talsfest. Tror det kan bli jättekul! Lyssna på massa sån musik. Fattar inte hur musiken kan ha ändrats så himla mycket tills nu. Då var allt så oskyldigt, barnsligt men framför allt kul! Låtarna var glada. Nu är det massa smöriga låtar och en massa musikvideos med tjejer som försöker dansa sexigt. Nej ge mig 90-talet igen!

(Innan jobbet idag. Pepp till tusen! Och ett litet leende också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0