Your love is nothing but a bitter taste.

Då har jag precis varit och gjort mig av med mitt lilla kylskåp då. Skönt att inte behöva tänka på det. Fast det är mycket kvar som jag inte vet vad jag ska göra av. Ska måla mitt köksbord svart, så kanske någon vill ha ett komplett sett med köksbord och fyra stolar. Men det kommer ta tid att fixa det för det ska slipas och fixas. Vet inte när jag ska hinna. Ska försöka hinna med nästan all packning ikväll. Sen imorgon ska jag vara med Annika på förmiddagen. Efter det har jag kvällen på mig igen. På måndag ska jag in till stan kl. 13 för att träffa Inger. Så jag tänkte se om de ha sandpapper på Clas Ohlson. Då har jag måndag eftermiddag och hela tisdagen på mig att fixa med bordet. Sen tänkte jag väl börja så smått med städningen. Så det inte blir så himla mycket när jag har flyttat.
Ursäkta för tråkiga inlägg. Men detta är mitt liv just nu.

(Mina fina växter!)

233655-129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0