You might just get lucky.

Sådärja. Nu har jag uträttat en del saker idag. Allt känns lättare. Klev upp 8 imorse. Fixade lite i lägenheten, sen så kom en kille och kollade på den. Fast han var inte säker på om han skulle ha de eller inte. Han gillade den skarpt, men tyckte att den kanske var lite för stor. Sen när de hade gått gick jag och la mig ett tag. Sov väl nån timme. Efter det fixade jag mig och åkte in till stan. Träffade Inger. Var där en timme. Sen gick jag upp till ungdomscenter. Fick lapp så jag kunde fylla på busskortet. Promenerade ner till navet. Fyllde på busskortet och åkte sedan ut till Birsta. De hade billig mat. Köttbullar, potatis och sås för endast 16 kr. Såklart jag slog till. Medan jag stod i kön ringde Totte. Så hon bestämde sig för att komma ut till birsta. Vi gick runt lite. Jag letade efter flyttkartonger. Köpte blondering för 39 spänn. Billigt. Det var ett bra märke också. Slutade med att jag köpte 4 flyttkartonger på IKEA. Sen tog vi bussen in till stan igen. Jag missade precis bussen till Kvissle. Så jag satt på navet och kuckelurade lite.
Nu är jag hemma! Varit en hektisk dag. Jo, min nya hyresvärd ringde också. Han hade satt in garderober nu. Så imorgon ska jag dit och titta på dem och godkänna i fall jag vill ha dem eller inte.
Men nu så kan jag äntligen packa färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0