We are family!

Praktiken funkade bra idag med. Sorterade massa kläder. Alla som jobbar där är så himla trevliga. Fick till och med en kram av Bjarne idag. Känns som att man är som en stor familj nästan. Alla vill att man ska trivas. Längtar redan till imorgon!
Efter praktiken idag så mötte jag upp Annika på stan. Hon hade klippt sig. Det blev fint. Vi vandrade runt lite, men insåg att det Annika behövde köpa nog var billigare på city gross. Så då åkte vi dit och handlade lite prylar. Sen åkte vi vidare till IKEA. Då ringde Staffan mig. Jättekul att prata med honom igen. Var ett bra tag sen sist. Så vi måste träffas snart tycker jag! Ja, efter att jag pratat med honom en stund så köpte jag och Annika mat. Sedan gick vi runt lite på Birsta. Tröttnade ganska snabbt och åkte tillbaka till stan. Där köpte vi öl och cider som vi åkte iväg med till min nya lägenhet. Sen for jag hem till mig och Annika hem till sig.
Nu de senaste timmarna har jag spenderat med att packa. Jag kan inte förstå hur det kan vara så mycket! Jag kommer få vara vaken hela natten känns det som. Men jag har 2-3 timmar på mig imorgon också innan flytten sker. Så det ska nog lösa sig.

Ibland blir jag lite för engagerad i saker. Har tillbringat ganska mycket tid framför dator ikväll också med att leta lägenhet åt Linn. Vill ju inte att hon ska må dåligt. Vänner hjälper man i vått och torrt. Och så pass mycket hon ställt upp för mig så vill jag göra det samma för henne.

Men nu är det dags att ta tag i ett och annat igen.
Bilder på min nya lägenhet kommer förhoppningsvis nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0